Home / Kérdőív

Kérdőív

VÁMKAPU ZRT - Kérdőív

Tisztelt Partnerünk!

Az alábbi kérdőív kitöltésével kérjük segítse munkánkat. A ránk szánt idejét előre köszönjük.

    Cégnév: (kötelező)

    Kitöltő személy neve:

    1. Milyen gyakran veszi igénybe a Vámkapu Zrt. szolgáltatásait?

    ritkábban, mint havi egy alkalomhavonta egyszerhetente egyszergyakrabban

    2. Melyik részlegünkkel van kapcsolatban?

    BILK közútBILK gyűjtőBILK konténeres részlegCsepel (Mahart, Metrans)egyéb

    3. Milyen formában kommunikál cégünkkel?

    e-mail útjántelefononszemélyesenegyéb módon

    4. Milyen mértékben elégedett kollégánk szakmai felkészültségével?

    a komolyabb szakmai felkészültséget igénylő kérdésekben is mindig talál megoldástaz átalgos szakmai felkészültséget igénylő kérdésekben mindig segítaz alap esteket megoldja, de a szakmailag bonyolultabb esetekben nem tud segítséget nyújtani

    5. Reklamáció, panasz, egyéb probléma esetén, milyen módon segített kollégánk?

    saját maga oldotta mega feletteséhez irányítottanem tudott segíteniegyéb módon (kérjük ismertesse röviden):

    6. Milyen mértékben elégedett a vámkezelések gyorsaságával?

    minden esetben rendkívül gyorsáltalában gyors, de esetenként előfordul hosszabb várakozási időáltalában hosszadalmas, de esetenként gyorsminden esetben lassú

    7. Segített-e ügyintézőnk az eljárások gyorsaságának, hatékonyságának javításában, látta-e el Önöket tanácsokkal a vámeljárások tekintetében?

    igen, az első vámkezelés előtt vagy egyedi esetekben kaptunk már tanácsokatigen, rendszeresen kapunk tanácsokat az eljárások soránnem kaptunk, de nem is volt szükségünk az eddigiekben szakmai segítségrenem kaptunk, pedig szükségünk lett volna rá

    8. Elégedett-e a vámeljárások alkalmával a cégünktől kapott információkkal?

    igen, kérés nélkül megkapunk minden szükséges információtigen, ha kérünk információt, akkor megkapjukkapunk információt, de hasznos lenne részletesebb tájékoztatás (kérjük ismertesse röviden)nem kapunk elegendő információt

    9. Elégedett-e cégünk elérhetőségével?

    igen, mind telefonon, mind e-mailben bármikor elérhetőáltalában elérhető, de esetenként többször kell próbálkozninagyon nehezen lehet utolérni

    10. Szükségesnek tartaná további kommunikációs csatornák használatát (facebook, skype, viber, stb.)?

    nemigen, a következő(ke)t:

    captcha