Home / Cégtörténet

Cégtörténet

vámkapu fuvarozás, bekföldi gyűjtőfuvarozás, vámfuvarozás

A Vámkapu Zrt. 1996-ban alakult meg a Kopint-Datorg Rt. kezdeményezésére.

A jó munkaszervezésnek, a dolgozók szakmai felkészültségének köszönhetően rövid idő alatt az ország egyik piacvezető vámügynökségévé nőtte ki magát.

2003 év végén társaságunk lehetőséget kapott arra, hogy az újonnan kialakított BILK Logisztikai Zrt. területén, valamint a BILK Kombiterminál Zrt. területén vámügynöki irodát nyisson.

Hazánk Európai Unióhoz történő csatlakozása után (2004-től) Budapesten 3 telephellyel és 2 raktárral működtünk tovább (BILK , MAHART).

2014-től a BILK Logisztikai Központban működő vámudvar üzemeltetését a Vámkapu Zrt. látja el.

Jelenleg 6 telephellyel (Budapest : BILK, MAHART ; Tatabánya, Fót, Reptér, Dunaharaszti) és 3 raktárral állunk ügyfeleink rendelkezésére (Budapest : BILK , MAHART; Dunaharaszti).

Célunk, hogy eddigi jó hírnevünket megőrizzük, és ügyfeleink kereskedelmi tevékenységét továbbra is magas színvonalú, gyors munkával segítsük.

Magas színvonalú szakmai felkészültségünk, sokéves tapasztalatunk és 2010-ben megszerzett AEO tanusítványunk garantálja az általunk nyújtott minőségi kiszolgálást!

Szolgáltatási körünk kiterjed a teljes vám, jövedéki és környezetvédelmi tevékenységre.

Logisztikai szolgáltatásunk felöleli a raktározás (vám, adó, jövedék, belföldi), disztribúció és szállítmányozás teljes palettáját.

Cégünk a vevő- és környezetközpontúság részeként olyan kapcsolat kialakítására törekszik partnereivel és külső munkatársaival, mely a közös stratégia és érdek alapján biztosítja a minőség és a környezet védelmét, a fogyasztó biztonságát veszélyeztető tényezők minimalizálását, a környezetszennyezés megelőzését, valamint a kockázatok csökkentését.

HEGYI TAMÁS
vezérigazgató

Hirdetmény:

A VÁMKAPU Vámügynökségi, Szállítmányozási és Raktározási zártkörűen működő részvénytársaság (székhelye: 1239 Budapest, Európa u. 6.; cégjegyzékszáma 01-10-043532; a továbbiakban: VÁMKAPU Zrt.) egyedüli részvényese 2020. július 3. napján az 1/2020.07.03. számú határozatával döntött a VÁMKAPU Zrt. jelenlegi 610 db, egyenként 100.000,- Ft névértékű, 0000001-0000610 sorszámú, névre szóló, nyomdai úton előállított törzsrészvényeinek dematerializált részvényekké történő átalakításáról oly módon, hogy az eddigi 61.000.000,- Ft össznévértékű, fentiekben körülírt törzsrészvények helyett 61.000.000 db, 1,- Ft-os névértékű, névre szóló, dematerializált úton előállított részvény kerül kibocsátásra.

A nyomdai úton előállított részvények dematerializált részvényekké történő átalakításának kezdő időpontja a fenti 1/2020.07.03-i egyedüli részvényesi határozat meghozatalának napja, azaz 2020. július 3-a.
A részvény átalakítás időtartama – azaz a részvények benyújtására rendelkezésre álló időszak – a kezdő időponttól 2020. szeptember 2. napjáig tart, ekként a tőkepiacról szóló 2001. évi CXX. tv. (Tpt.) 11. § (1) bekezdése értelmében a részvény átalakítás időpontja 2020. szeptember 3.

Az egyedüli részvényes a részvények benyújtásának helyeként az UniCredit Bank Zrt. székhelyét (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.) jelölte ki.

Az egyedüli részvényes mint a VÁMKAPU Zrt. jelenlegi részvényeinek egyedüli tulajdonosa és birtokosa az 1/2020.07.03. számú egyedüli részvényesi határozatba foglaltan úgy határozott, hogy az UniCredit Bank zrt-nél óvadékba helyezett, nyomdai úton előállított törzsrészvények benyújtottnak tekintendők. Figyelemmel arra, hogy az egyedüli részvényes a törzsrészvények kizárólagos tulajdonosa és valamennyi törzsrészvény óvadékban van, amelyek benyújtottnak tekintendők, így nem lesz olyan, az átalakításra be nem nyújtott, az átalakítás napjával érvénytelenné váló részvény, melyet a VÁMKAPU Zrt-nek értékesíteni kellene, így az értékesítéssel kapcsolatos szabályokról nem szükséges rendelkezni.